2012. március 23., péntek

Ha hiszitek, ha nem is, frissítettem én is

Végre valahára eljutottam odáig, hogy begépeljem a kalózos folytatását. Siker, célegyenes. Már fel is töltöttem Merire. Most már csak az adminokon múlik a dolog :O)
Ezer bocsánat az újabb hosszas hallgatásért, de még mindig sűrű az élet. Zenekar, Gábor - őt aztán semmi pénzért nem hanyagolnám el -, filmklub, hajnalig tartó, khm... nem ivászat, nem, a világért sem! Párnacsata a Campuson, dalszöveg fordítás, és akkor még egy betűt sem tanultam. Bár, a dalszöveg lengyelül van, úgyhogy végül is elfogadható fordítástechnika szorgalminak is. Na, nem is fontos. A lényeg, hogy már érkezik a friss.
A jövőhéten a Ha felbukkan egy magyar lányt akarom frissíteni, már ha lesz időm átbogarászni. Szóval a terv ez, közben meg lehet lelkesen, vagy lelketlenül drukkolni. :O)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése