2012. február 6., hétfő

Álomjáró bemutatkozik, avagy Khim száz kérdéses tesztje

Mivel a héten az íráshoz lusta és ihlettelen vagyok, gondoltam, kipróbálok valami újat. Csak itt és csak most: Álomjáró válaszol. Ma ötven kérdésre, holnap félszázra. A kérdéseket Khimtől kölcsönöztem innen -->Sivatag, bárányok és szilikátok


Spoiler veszély! Csak akkor olvasd tovább, ha ez nem zavar :O)





1. Hogy hívnak? Mi a beceneved? Álomjáró Leva vagyok. Nem nagyon becéznek, ha mégis, akkor Levinek.
2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod? Nyári gyerek vagyok, a korom pedig, hm. Attól függ melyik mesében. Novelláról novellára idősödöm. Első felbukkanásomkor nem volt még tizennégy. Az utolsó írásokban húsz vagyok.
3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy? A Királynék Városában születtem. Néha hazafiasnak érzem magam, máskor a pokolba kívánom az egész világom. Mostanában kóborlok.
4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük) Apámról azért nem mesélek, mert haragszom rá, Anyáról pedig azért nem, mert kifejezett óhaja, hogy mindig és minden helyzetben megőrizhesse az inkognitóját.
5. Van testvéred? Ha van(nak), akkor milyen/milyenek? Van egy öcsém, Nol. Többnyire jóban vagyunk, bár a vérmérsékletünk igencsak különböző. Egészen addig nincs semmi probléma, amíg én úgy táncolok ahogy ő fütyül, ő pedig olyan dallamot fütyül, amire én szívesen táncolok. De ha nem! Még nem öltük meg egymást - persze az én szelíd természetemnek és átlagon felüli empátiámnak, toleranciámnak és mizériámnak köszönhetően.
6. Mi a foglalkozásod? Álomjáró vagyok. Világokat, álmokat látogatok sorra. Civilben? Hivatásos diákként működöm.
7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod? A súlyomat ne firtassuk. Elvből nem állok mérlegre. Nem vagyok sovány, de kövér sem. A mellem és a fenekem mérete is rendben van. Jól érzem magam a bőrömben, szóval miért kéne, hogy bekavarjon egy fránya jelentéktelen szám? A magasságom, mondjuk 169 cm körül. Plusz mínusz néhány, hajtól és cipőtől függően. Ja, és attól, hogy reggel, vagy este van-e. Hallottam, vagy olvastam valahol, hogy a sok terheléstől az ember gerince kicsit megroggyan a nap végére, alvás közben viszont szépen helyrerázódik. Szóval reggelente cipőben és frissen mosott hajjal vagyok a legmagasabb.
8. Milyen színű a hajad? És a szemed? A szemem sötétbarna, olyan majdnem fekete. A hajam? Hát az olyan seszínű a nagymamám szerint. Igazából sok árnyalatú világosbarna, nyáron szinte szőke. A hangsúly a "szinte" szón. Véletlenül se próbálj meg leszőkézni, mert harapok érte. Kevesebbért is hunytak már el a közelemben. De a kedvencem: egyszer egy törpe azt mondta, hogy pont olyan a hajam, mint a frissen bányászott nyersarany.
9. Melyik fajba tartozol? Ember vagyok, testestől, lelkestől.
10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol? Középosztály, értelmiségi, polgár.
11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint? Nincsenek illúzióim, nem én vagyok a meseszép királylány, sem az ultradögös modellkezdemény, de azért vagyok annyira vonzó, mint bármelyik átlagos lány. Valakik megnéznek maguknak, mások fittyet sem hánynak rám. Ez van. Az arcom inkább érdekes, mint szép.
12. Hogyan öltözködsz? Először az alsóneműt veszem fel, aztán a nadrágot (nem szoknyát!), végül a pólót, pulcsit, egyebet.
13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod? Van akinek nincs? Mármint nem a magazinokban és a filmekben, meg tündérországban, hanem a majdnem normális helyeken. Tele vagyok pigmentfoltokkal. A bal bokámon van egy horpadás, a térdemen két sebhely, a jobb térdemen csak egy, karomon, kezemen, vállamon szintén akadnak kisebb hegnyomok, mivel folyton esek kelek, mióta megtanultam járni. Ja, és a szemeim elég furák. Néha mandulavágásúnak titulálják, de nem egészen az. Én találkoztam elfekkel és az ő mandula formájuk nem olyan volt, mint az enyém. Hasonlított, de nem ugyanaz. 
14. Allergiás vagy? Szenvedsz valami betegségben? Van valami sérülésed? Elsősorban a hülyeségre (a sajátom kivétel) vagyok allergiás, másodsorban az egoizmusra (a sajátom megint csak kivétel). Ínhüvely gyulladásom van évek óta. Hát igen, tényleg ostobaság volt folyton bal kézzel kardozni.
15. Jobb vagy bal kezes vagy? Az attól függ, hogy mit kell éppen csinálni. Valamit csak jobb kézzel tudok, mást meg csak ballal és van amit egyikkel sem. Tipikus kétbalkezes. Jobb kézzel írok, de bal kézzel vívok.
16. Milyen a hangod? Borzalmas, már ha éneklésről van szó. Egyébként elég mély, mármint lányhoz képest, és hallatszik, hogy nem szedték ki rendesen az orrmandulámat.
17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz? Hát, ha az előző tizenhat kérdés nem világította meg, akkor olvasd el a következő nyolcvan hármat, hogy rendes képet nyerj róla. Ilyen vagyok, na!
18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést! Zenélés, verekedés, pofázás.
19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt? Kalandozáskor, vagy civilben? Ha tehetem naponta fürdök, de egy álomjáró néha olyan helyekre vetődik, hogy tyűha! Akkor csak minden adandó alakalommal mosakszom. Utálok koszos lenni. A hajamra különösen kényes vagyok.
20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)? Kukán bambulok, vagy vidáman vigyorgok.
21. Használsz testbeszédet? Hogyan? Csak mint az olaszok.
22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik? Na, hát, szóval nem is tudom. Talán csak valami halványlila köd kavarog róla az agyamban.
23. Mi a legelső emléked? Anya dögönyöz egy szőnyegen. Talán egy labda is van valahol a közelben.
24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni? Gyűlöltem és gyűlölök tanulni. Nem nyilatkozom. Az intézményesített oktatás úgy rossz, ahogy van.
25. Hol tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre? Az életben, kalandozás, barátkozás közben. Az összes hasznos tudást gyakorlatban szereztem, bár elismerem, néha jól jönnek a tankönyvek is. Főleg, ha hideg van, és nincs mit dobni a tűzre.
26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban? Szép volt. Mindent megkaptam, amire egy gyereknek szüksége van. Talán egy kicsit többet is.
27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz? Varázsló, vagy tanár. Esetleg mindkettő.
28. Mikor és kivel volt az első csókod? Gébbel, nem messze a Boszorkányok Szigetétől.
29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted ez a szüzességedet? SPOILER Ezt a történetet az íróm még nem publikálta. Nem Gébbel. Tizenhat voltam és Törtellel egy erdő közepén. Baromi romantikus.
30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással? Nem tudok róla, így valószínűleg nincs is rám hatással.
31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben? Sok eseményt tartok fontosnak, mégis, egyik sem történt volna meg, ha a születésemkor nem tudnak újraéleszteni. Halva születtem, úgyhogy azt hiszem: az első légvétel.
32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek? Hogy sikerült újra összetörnöm azt az átkozott boszorkánymedált.
33. Mit bánsz a legjobban? Hogy sosem kértem bocsánatot Faylnétől, és hogy hagytam Gébet nélkülem visszamenni.
34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled? Bedőltem egy hülye nyakláncnak. Elég gáz nem? Pedig olvastam a Gyűrűk Urát. Na, ezt se kellett volna elmondanom. Így még nagyobb égés.
35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok? Amit két ember tud, az már nem titok, szóval, ha vannak, akkor megtartom magamnak. Nem, azt sem árulom el, hogy vannak-e.
36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál? SPOILER!!!!  Megöltem a legjobb barátnőm.
37. Mikor féltél a legjobban? Mikor egy süllyedő hajón toporogtam.
38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová? Hahaha! Álomjáró vagyok. Most tényleg soroljam?
39. Melyik nemhez vonzódsz? Ebben a témában, a férfiakba vetett hitem megingathatatlan.
40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista? Szilárdan vallom, én az optimistán pesszimisták táborát gyarapítom és nem mindig hiszek Murphynek.
41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben? A teremtő erőben, akit Istennek hívunk? Benne hiszek. Fura lenne nélküle, ja illetve nem lenne nélküle.
42. Hiszel a túlvilágban? Tak, akarom mondani igen.
43. Mitől rettegsz a legjobban? Hogy lerágja a lábam egy vérszomjas, rózsaszín nyuszis mamusz. Tényleg azt hiszed, csak így elkottyantom a gyenge pontom?
44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért? Dühös leszek, ha szenvedni látok másokat "felebarátaik" miatt, ha valaki nem veszi észre magát, ha Nol felcukkol, és ha bántani akarnak. Akkor ütök. Szomorú, sokszor. Milyen kérdés ez? Szomorú, ha valami elszomorít. Elég sok ilyen van. A boldog... azt hiszem alapvetően boldog vagyok. Miért? Miért. Szórakozz a kopaszodó nénikéddel!
45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók? Szerintem RTL klub. Bocs csatornát tévesztettem. Szerintem mindkettő. Nincs jó rossz nélkül. A két fogalom csak együtt értelmezhető és minden emberben ott lapul mind a kettő.
46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod? Konzervatív vagyok és utálom a politikát. Egyébként keresztény vagyok, mert ebben nőttem fel, így neveltek, ez ivódott belém. Minden vallást érdekesnek, igaznak és hiányosnak találok.
47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról? Nem mondom, hogy a cél szentesíti a eszközt, de néha az ember belefut ezekbe. Ha van egy kis mázlid és erős gerinced, akkor nagyrészt elkerülhető.
48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed? Lehet, hogy hihetetlen, de alapvetően konfliktuskerülő lény vagyok. Ha másik ökörfejűen hajthatatlan, és nem hallgat az észérvekre, nem győzködöm fölöslegesen. Megtartom a véleményem magamnak. A fejemben senki nem változtathatja meg a dolgokat.
49. Mennyit ér neked a pénz? Mennyi csokit kaphatok érte? A pénz csak egy fizetési eszköz. Nem érdekel. Főleg álomjárás közben nem.
50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet? Megöli a legjobb barátját.

4 megjegyzés:

  1. Sziaaa!

    Hát én már túl vagyok a spoilereken a Ha felbukkan egy magyar lány óta :) Ez nagyon jó! :D

    VálaszTörlés
  2. A többségükön legalábbis... :)

    VálaszTörlés
  3. Utólag rájöttem :)

    VálaszTörlés