2015. július 29., szerda

Kalózok!

Ez már tényleg a vég. Készül az utolsó fejezet, és piszkosul izgulok, hogy mit fogtok szólni. Holnap töltöm, még mielőtt Meri elkezdeni megújulni, és ideiglenesen betiltaná a feltöltéseket. Ti is izgultok? Ki a nagy kedvenc? Mit gondoltok, ki éli túl, és kit kell vitorlába varrni a történet végén?

Nem szoktam ilyet, de kivételesen cseppentek ide egy kis ízelítőt:


Artful eltette a kését, és előhúzott övéből egy méretes flintát, majd golyó és puskapor után tapogatózott az egyik szütyőjében.

Gyerünk, kölyök! Mondd el a fiúknak, hogy mit tettél! Tony behúzta a nyakát, és végignézett a csatatéren sorakozó, mogorva, véres képű kalózokon. Dingnél megakadt a tekintete, és hirtelen elsápadt.

Én… megpróbálta kiszabadítani a vállát Jeff szorításából, de a vörös kendős vasmarokkal tartotta.

Hangosan, hogy mindenki hallja! dörrent rá Artful, mire a fiú összerezzent.

Én… segítettem megszökni Reezo hadnagynak motyogta az orra alatt.

Azt mondtam úgy, hogy mindenki hallja parancsolta Artful, miközben betömködte a fojtást a fegyvere csövébe.

Segítettem megszökni Reezo hadnagynak nyögte Tony valamivel hangosabban, mire a kalózok felmorajlottak.

Önszántadból?

Felkaptam a fejem, hátha sikerül elcsípnem a fiú pillantását, de Tony nem nézett felém. Nagyot nyelt, aztán kihúzta magát.

  Igen, önszántamból. Leva még csak nem is kérte a segítségemet. Ő Fredet kérte, de Fred nem akart segíteni. Én megkedveltem a hadnagyot. Ő nem gonosz. Nem akartam, hogy megöld, kapitány. Úgyhogy megszöktettem. Altatót kevertem az ebédbe, aztán kieveztem a hadnaggyal a szigetre, teljesen egyedül. A csónakot is én rejtettem el. És egyáltalán nem bánom. Akkor sem, ha agyon lősz.

És még büszke is rá a tökmag dörmögte valaki félhangosan, mire többen morogtak valamit.

Az ördögbe, Artful! bődült Ding. Muszáj ezt most?

Azt akarom, hogy az összes kutya lássa mondta Daniel, miközben felhúzta a kakast. Ez a fiú még nincs tíz esztendős, mégis vette magának a bátorságot, hogy megszöktesse a foglyomat. Reezo kibaszott kölykét. És még csak nem is bánja. Van vér a pucájában, de ha a bátorsághoz egy cseppnyi ész sem párosul… Artful célra tartott, én pedig felszisszentem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése