2012. november 1., csütörtök

Riport válaszol

A száz kérdéses teszt újra porondon. Mivel régen frissítettem itt egy kis kárpótlás a kalózoshoz. Riport válaszolt ötven kérdésre. Igyekszem rábeszélni, hogy folytassuk az interjút, és olvashassátok mind a száz választ. :O)

1. Hogy hívnak? Mi a beceneved? Rinn Porter vagyok és csak az a nagyszájú fruska szokott becézni. Riportnak. Biztosan valami gúnynév a szigetéről. Senki nem tudja, mit jelenthet.

2. Milyen idős vagy? Mikor van a születésnapod? Huszonnégy. Miért érdekel? Szeretnéd megünnepelni? Nekem nem kell alakalom. Bármikor örülök egy üveg rumnak és egy formás leányzónak.

3. Hol születtél? Hol élsz most? Hazafias vagy? Hontalan vagyok. A nyílt tengeren születtem egy kereskedő bárkáján. És még most is ott élek. Na, nem azon a nyomorúságos bárkán, hanem a Névtelen hajón, de a tenger az otthonom.

4. Kik a szüleid? (nevük, foglalkozásuk, személyiségük) Mit érdekel? Semmi közöd hozzá. Amúgy az apám is tengerész volt, amíg oda nem veszett egy viharban. Az anyám meg egy asszony. Szeretett elmászkálni hazulról, aztán egyszer nem is jött vissza.

5. Van testvéred? Ha van(nak), akkor milyen/milyenek? Négyen maradtunk. Olyanok, mint a sirályok. Szeretik a tengert, de csak addig merészkednek el, amíg látni a partot.

6. Mi a foglalkozásod? Miért? Kit akarsz eltüntetni az útból? Á-á, előbb lássam az aranyadat!

7. Milyen magas vagy? Mennyi a súlyod? Elég magas, hogy megnézzenek maguknak a fehérnépek. A súlyom meg aranyban már ér valamit.

8. Milyen színű a hajad? És a szemed? Sötétbarna haj, fekete szempár. A nők majd megőrülnek érte.

9. Melyik fajba tartozol? Mi van?

10. Melyik társadalmi osztályhoz tartozol? Na, pusztulj a tengerbe, rólam ugyan nem húzol le egy bőrt sem! Szabad átokszigeteki vagyok, és ha sokat ugrálsz, bizony összebarátkozhatsz a késem a hegyével!

11. Szerinted vonzó vagy? Mások szerint? Kérdezd a kikötői kurvákat. Nekem ingyen is odaadják magukat.

12. Hogyan öltözködsz? Egyszerűen. Ha valakinek jobb ruhája van, mint nekem, akkor elveszem.

13. Van sebhelyed? Tetkód? Anyajegyed? Bármi egyedi külső tulajdonságod? Hm. Szeretnéd megnézni a sebhelyeimet? Csak akkor, ha nőből vagy és te is megmutatod, mid van…

14. Allergiás vagy? Szenvedsz valami betegségben? Van valami sérülésed? …még mindig a sebhelyeknél tartunk?

15. Jobb vagy bal kezes vagy? Jobb. Ördögfattya, akinek a bal az ügyesebb!

16. Milyen a hangod? Milyen lenne, mint a férfiemberé általában.

17. Milyen a szókincsed? Hogy beszélsz általánosan? Milyen szavakat használsz? Amit a hajón, meg a kikötőben összeszed az ember.

18. Sorolj fel három rád jellemző cselekvést! Harc, kártya, szeretők

19. Milyen gyakran fürdesz? Használsz parfümöt? Valami szalonba való ficsúrnak nézek ki talán?

20. Általában milyen képet vágsz (gyilkosan nézel, fáradtan mosolyogsz)? Attól függ, kire! Annak a Levának egyik sem tetszik. Pedig egyszer még elkapom, biz Isten!

21. Használsz testbeszédet? Hogyan? Mutassam?

22. Vannak gyakran használt szófordulataid? Mik? Amit a tengerész szokott használni. Jön a kapitány, te nyamvadt szárazföldi patkány, ide azzal az átkozott rummal

23. Mi a legelső emléked? Az apám fejbe akar vágni egy vitorlarúddal, mert nem tudok csomót kötni.

24. Mi a legmagasabb végzettséged? Hová jártál? Élveztél tanulni? A kikötőbe jártam. Ott tanul csak igazán az ember.

25. Hol tettél szert a legtöbb tudásra és képességekre? Látod, te itt írod a válaszaimat, aztán mégis rövid az eszed! Most mondtam el.

26. Hogy írnád le a gyermekkorodat általánosságban? Volt amilyen volt. Nincs mire panaszkodnom.

27. Gyerekként mi szerettél volna lenni, ha felnősz? Kalóz, mi más!

28. Mikor és kivel volt az első csókod? Rebecca Pubsszal. Micsoda kis zsenge virágszál volt. Le is szakítottam még a héten.

29. Szűz vagy? Ha nem, mikor és kivel veszítetted ez a szüzességedet? Tényleg ennyire butít az a betűvetés?

30. Van hírhedt vagy ünnepelt ősöd? Volt ez rád valamilyen hatással? Hát sajna fiatal még a családfa az átokszigeteken. A nagyapám még suszter volt valamelyik királyi városban. Ott is halt meg a szerencsétlen. Csak az apámnak volt elég vér a pucájában, hogy tengerre szálljon.

31. Mit tartasz az eddigi legfontosabb eseménynek az életedben? Artful felvett a hajójára. Arany az élet azóta.

32. Mit tartasz az eddigi legnagyobb eredményednek? Hogy párbajban legyőztem Jeff Artfult. Bivaly karjai vannak annak az embernek.

33. Mit bánsz a legjobban? Nem vagyok én szerzetes, hogy folyton bánkódjak. Semmit sem bánok. Néha pofára kell esni, aztán annyi.

34. Mi a legkínosabb vagy legszégyenletesebb dolog, ami valaha történt veled? Na, arról nem fecsegek!

35. Vannak titkaid? Ha igen, mik azok? Marha!

36. Mi volt a leggonoszabb dolog, amit valaha csináltál? Én nem teszek gonosz dolgokat. Bár Leva sérelmezi egy-két tettemet. Túl érzékeny a leányzó. De hát ilyenek a fehérnépek. Folyton kárálnak.

37. Mikor féltél a legjobban? Mikor az apám eltalált a vitorlarúddal és nem tudtam felkelni. Na, akkor azt hittem mindjárt átkarol a halál, pedig akkor még nővel sem ölelkeztem. Ártatlan voltam, mint a ma született bárány.

38. Utaztál már valaha is külföldre? Ha igen, hová? Mindenfelé jártam már. Még a királyi városok környékén is, pedig az nem a magamfajtánk való hely.

39. Melyik nemhez vonzódsz? A szebbikhez.

40. Alapvetően optimista vagy, vagy pesszimista? Ne pampogj itt ilyen tudós szavakat! Emberi nyelven beszélj! Á… nyilván derűlátó.

41. Hiszel a fensőbb hatalomban? Ha igen, akkor melyikben? A kapitányban és az Atya Úr Istenben.

42. Hiszel a túlvilágban? Nem kell papolni, tudom, a pokol tüzén fogok paprikásra sülni… persze ehhez majd még lesz egy két szavam.

43. Mitől rettegsz a legjobban? … a haláltól. Amíg élek, baj nem érhet, de utána…

44. Mitől jössz dühbe? Mitől leszel szomorú? Boldog? Miért? Ha a vakarcs Leva még egyszer Riportnak hív. Ha anyámra gondolok. Nincs jobb, mint két szépséges átokszigeteki lányt ölelni, miután a legjobb csalót is lepipáltad kártyában, és keresztülböktél egy ostoba bugrist, aki azt hitte, elbírhat veled. Miért? Neked ezt kérdezni kell?

45. Az emberek alapvetően gonoszok vagy jók? Gonoszok. Gonoszok vagy ostobák.

46. Milyen a politikai nézeted? Mi a vallásod? Ingyen rumot mindenkinek, dicsőség az Úrnak!

47. Mit gondolsz a szerencsejátékról, hazugságról, lopásról, gyilkolásról? Mit gondolnék? Ez az élet. Szép, izgalmas, jó.

48. Milyen messzire mész el, hogy megvédd a saját véleményed? Keresztüllövök én akárkit, akit kell.

49. Mennyit ér neked a pénz? Sokat. A pénz mindig hamar elfogy.

50.Szerinted mi a legszörnyűbb dolog, amit egy ember elkövethet? Gazdagnak születik.

2 megjegyzés: