2014. április 1., kedd

Ég veletek!

Hát, ennyi volt, kész, befejeztem. Az orvosom szerint a sok fantáziálás és laptop előtt ücsörgés súlyosan és helyrehozhatatlanul károsítja nem csak az én, hanem a környezetemben élők mentális képességeit is, ezért mától felhagyok az írással. Jó volt veletek, igazán örültem a pozitív visszajelzéseknek, de sajna muszáj búcsúznom.

Sziasztok!





Na, komolytalanra fordítva a szót: Április bolondja!

Frászkarikát, nem megyek én sehová, bár jelenleg nincs sem új kalózos, sem új magyar lányos, és nem is lesz, amíg meg nem szülöm a TAI-ra szánt mesémet. Ha valaki nem tudná, miről van szó, az látogasson el Mazsira! :O)

Viszont, Merire töltöttem egy új fejezetet a Géb nélkül...-höz, és Mazsira is elkezdem feltöltögetni, de egyelőre még nem engedélyezték.

Ennyi voltam, ha megvagyok a TAI-s sztorival, újra jelentkezem. Jó szelet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése