2013. június 25., kedd

Daniel folytatja

Mivel a kövi két hétben valószínűleg nem lesz friss (most éppen máson dolgozom), gondoltam kárpótlásként feltöltöm Artful elmaradt ötven válaszát. A bejegyzésre kattintva olvashatjátok :O)


51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért? Fensőbb jó? Azt a félrekúrt rézangyal! Fensőbb jó? Ekkora marhaságot. És még hogy feláldozni magam érte! Nem, én nem viszem vásárra a bőröm azért, hogy másoknak jobb legyen. Legfeljebb akkor, ha nekem is jobb lesz tőle.

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban? Á, ez olyan asszonyi dolog. Nekem a tenger az egyetlen társam. Jó sokszor hajba is kapunk, ahogy rendes házasokhoz illik.

53. Babonás vagy? Nem, és ki nem állhatom a babonákat. Jeff is az őrületbe tud kergetni a nyamvadt kabbala érméjével. Mintha bármin segítene, ha megdörzsölgeti párszor. Ha az ember jobbat akar, hát fel kell kötnie a gatyáját és tenni érte valami büdös lófingot.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét? Tiszteletben tartom,amíg be bírják fogni a pofájukat.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal? Kivel mit. Az indulataimat ritkán szoktam féken tartani.

56. Előítéletes vagy? Nem. Az én hajómon mindenki kap lehetőséget, hogy megmutassa kiféle. El is baltázhatja, egyszer…

57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért? Jeff. Ha ő nincs, én már hulla vagyok, meg egyébként is. Együtt nőttünk fel, együtt hajóztunk el az átokszigetekre, együtt loptunk hajót. A bátyám… ha nem is vérszerint, vagy nem egészen.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért? Nekem továbbra is Ridley kapitány a példakép. A piperkőc pipogya, alamuszi lordoktól pedig most is úgy fordul föl a gyomrom, mint zöldfülűnek az első vihar idején a tengeren.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki? Ja, hogy úgy, különleges. Nem. Nem vagyok szerelmes típus, és egyébként sem akarom lekötni magam.

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod? Jeff, említettem már, amire talán emlékeznél is, ha nem húztad volna le a rumom! Csak az igyon, aki bírja! És igen. Ha barátokra van szükségem, akadnak szinte minden kikötőben. Megfelelő kapcsolatok nélkül senki sem tarthatná rettegésben Hat-tengert.

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal? Nem értem, mit akarsz. Nincsenek ferde hajlamaim, vagy ilyesmi.

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal? Hát úgy, mint a többi férfiember. Egészen barátságosan.

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt. A tajtékos tenger szakállára, hány iszapagyú kérdésed van még? Nem, nem voltam szerelmes, bár nem mondom, akad pár formás leányzó, na meg asszony is, akivel több kört is futottam.

64. Mi az eseted? Formás, duzzadó mellek, göndör, sötét tincsek, kerek markolászni való fenék… na, az a Cranberrania ilyen volt.

65. Milyen közel állsz a családodhoz? Jeffel megvagyunk. A szüleimet meg több, mint húsz éve nem láttam. Lehet, már nem is élnek.

66. Szeretnél megházasodni, családot, gyereke(ke)t? Nem!

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust? Nem vitázom. Amit egyszer elmondtam, az úgy van. Könnyebb lenne az élet, ha ezt Leva is megértné.

68. Beszélő vagy hallgató vagy? Csak rövid ideig hallgatom más marhaságait, jobb, ha nálam van a szó.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben? Attól függ, mire képes a bizalmamért cserébe.

70. Haragtartó vagy? Igen.

71. Vezéregyéniség vagy? Természetesen. Ha nem lennék az, nem követnének.

72. Szereted a csapatmunkát? Mindig csapattal dolgozom, és igen: én vagyok a kapitány.

73. Milyen jól fejezed ki magad? Még sosem panaszkodtak, hogy nem- vagy félreértették volna a parancsaimat.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat? Pár hét alatt. Az ilyen dolgokat jobb nem elsietni, tapasztalatból mondom.

75. Érdekel mit gondolnak rólad mások? Igen. Vigyáznom kell a hírnevemre.

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid? Ha-ha. Te lazaceszű! Felfogtad kivel beszélsz? Én vagyok a Hat-tenger rettegte Daniel Artful, a Névtelen kegyetlen, kérlelhetetlen kapitánya, és szerinted kérdés, hogy vannak-e ellenségeim? Rám vadászik az egész királyi flotta, Reezo kapitánnyal az élen. A fél világ az ellenségem.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Kajád? Fosztogatok, gyújtogatok, rumot vedelek és üvöltözöm az embereimmel. Kedvelem a kéket, a tengerkéket, és imádom a fokhagymával és citrommal tűzdelt sült halat. Azt se bánom, ha egy kis szalonna is akad mellette.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted? Iszom, fosztogatok, lövöldözök, és ha úgy adódik magam alá gyűrök egy-egy telt keblű, formás nőcskét.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem? Makahawn partjain én is szívtam abból a dohányból, de inkább maradok a rumnál meg a nőknél.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét? Felébredek, legurítok néhány kortyot, kinézek a fedélzetre, aztán ordítok egy kicsit, csak úgy, barátilag, amit persze senki sem vesz a lelkére. Gyorsan bekebelezem Stede reggelijét, a délelőttöt meg a fedélzeten töltöm a legénységgel. Dolgozunk, beszélgetünk, mikor, hogy. Ha csendes a tenger délután iszom, aztán hunyok egy jót… tulajdonképpen, ha nem akad senki a horgunkra, elég egyhangúan telnek a napok.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod? Még húsz év múlva is én leszek a leghírhedtebb kalóz.

82. Mennyi ideig tudsz figyelni? Mire? Még rád is figyelek. Ez volt a nyolcvankettedik kérdésed.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek? Ó, igen, szeretem a jó tréfát. Pláne, ha valami módos uracska életébe kerül.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged? Megsérteni piszkosul könnyen, de megdöbbenteni… nekem már piszkosul nehéz újat mutatni.

85. Hogyan bírod a streszt? Rutinosan. Élni csak veszélyesen érdemes.

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó? Mondhatni, a kalózkodás az én művészetem.

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket? Csak azt az állatot, amelyiket le lehet vágni, aztán meg lehet enni. A többi nem sokra jó, ahogy a kölykök sem, amíg elég nagyra nem nőnek. Bár, amelyiknek akad sütnivalója, és nem okoz sok gondod, nehéz nem megkedvelni.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel? Csak akkor tervezgetek, ha feltétlenül muszáj. Jobb szeretek a mának élni.

89. Mik a rigolyáid? Ha nem teljesítik a parancsaimat, ha az utamba állnak, ha elfogy a rum, ha nem hagynak aludni, ha le akarják vágni a szakállamat vagy a hajamat, akkor aztán piszkosul be bírok pipulni.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb? Remek kalózkapitány vagyok. A legjobb, még Ridleynél is félelmetesebb. Azt hiszem, fazekasnak elég csapnivaló lettem volna. Soha, még egy fület sem bírtam visszaragasztani rendesen.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az? Nem tudom, ezen még sosem gondolkodtam. Egyébként sem tudok magamon változtatni, szóval teljesen fölösleges lenne ezen törni a fejemet. Inkább kérdezd meg Jeffet. Ő szeret ilyen hülyeségeken merengeni.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló? Nyílt.

93. Szereted magad? Mást se.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne? Nincs. Szeretem a váratlanul forduló szelet.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben? Összefutni a Gemmelával és megölni Reezo kapitányt.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva? Élek, virulok, és a Hat-tengeren minden hajó engem retteg.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni? Sehogy, szeretnék örökké élni. Bár valószínűbb, hogy végül felakasztanak. Én is köpnék rájuk, mint Ridley.

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál? A Névtelen rettegett, kegyetlen kapitánya, aki várost épített az átokszigeteken, és behajózta a tenger mind a hat csücskét.

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni? Indulatos, vakmerő, határozott.


100. Melyik három szóval írnának le mások? Félelmetes, kegyetlen, kiszámíthatatlan.

2 megjegyzés: