2013. február 7., csütörtök

Riport folytatja és egy interaktív kérdezz-felelek

Ez az interjú csúnyán félbeszakadt, de hosszas szünet és nyaggatás után sikerült rábeszélnem Riportot, hogy válaszolja meg a kérdések második felét is. Íme:



51. Hiszel abban, hogy néha fel kell magunkat áldozni a fensőbb jóért? Ha-ha! Ekkora marhaságot! Áldozzák fel magukat a térden csúszkáló szentek.

52. Hiszel az igaz szerelemben, és a lelki társban? Ó, persze. Az ágyban mindenki szerelmes, és mindenki igazi társ. Még a csúnyácskább lányok is.

53. Babonás vagy? Jobb félni, mint megijedni. Én ugyan nem kísértem a sorsot.

54. Mennyire tartod tiszteletben mások hitét, véleményét? Leszarom, amíg nem piszkálnak.

55. Mennyire mutatod ki az érzéseidet? Megosztod a gondolataidat másokkal? Hogyne, ami a szívemen az a számon!

56. Előítéletes vagy? Hát rögtön megvan a véleményem mindenkiről.
57. Ki a legfontosabb ember az életedben? Miért? Én. Miért? Mindenkinek saját maga a legfontosabb, csak van, aki tagadja.

58. Kit tisztelsz a legjobban? Kit a legkevésbé? Miért? Mit t'om én. Talán Jeffet, mert jó nagyot tud ütni, és valahogy mindent megmagyaráz. ; A rohadékokat a királyi városokból. Mindent ingyen megkapnak, és még nekik áll feljebb, mikor a magamfajta kanyarít magának egy kis részt azokból a földi jókból.

59. Létezik valaki különleges az életedben? Ki? Hm. Az kikötőtől függ…

60. Sok barátod van? Ki a legjobb barátod? A Névtelen legénységéből mindenki jó cimborám. Persze, a nagyszájú lányka, Leva úgy tesz, mintha nem kedvelne, de majd elhajítja az álarcát. Idővel… igen, biztosra tudom!

61. Hogy viselkedsz a veled egy nembe tartozókkal? Öö, ahogy mindenki más…

62. Hogy viselkedsz veled ellenkező nembe tartozókkal? Gyere babám! Ülj az ölembe!

63. Voltál már szerelmes? Ha igen, mondd el, mi történt. Hát Crestmorimban ugye ott volt Jessica, de rajtakapott Annel, Colderimben Bess, de őt meg én kaptam rajta a hentes fiával, aztán Helen, Ginger, Francesca, ők mindig szívesen látnak, most meg Sally… kezdek hinni ebben a nők a hajón nem bal, hanem jó szerencsét hoznak marhaságban.

64. Mi az eseted? A szőke, szeplős bögyöskék, de… igazából mindegy, ha, érted, na! Ha olyan nőies a formája.

65. Milyen közel állsz a családodhoz? Hát nem gyakran látjuk egymást, de nincs harag köztünk. Néha, ha összefutunk legurítunk néhány kört.

66. Szeretnél megházasodni, családot, gyereke(ke)t? Ezen még sosem gondolkoztam. De, végül is, ha valamelyik lány megesik, szerzek én pénzt, eltarthatom őt is, meg a gyerkőcöt is. Aztán ha fiú, és megnő, el is hozhatom magammal világot látni. Végül is, nem lenne rossz.

67. Vitázol az emberekkel, vagy inkább kerülöd a konfliktust? Az attól függ. Ha keresi a bajt, vagy nem tetszik a képe, én ugyan megadom neki azt a "konfliktust".

68. Beszélő vagy hallgató vagy? Beszélek én, ha van miről, ha meg nincs, hát nincs.

69. Mennyi időbe telik, hogy megbízzál valakiben? Ha-ha. Te majom! Nem ismered a mondást? Csak magadban bízzál.

70. Haragtartó vagy? Ugyan! Miután bevertem a bugris fejét, mindig megbocsátok.

71. Vezéregyéniség vagy? Áh, dehogy! Azt meghagyom a kapitánynak. Jó úgy, ahogy van. Dolgozok, harcolok, ha kell, de jobb, hogy Artful mondja meg, merre van az arra. Ért hozzá. Messziről kiszagolja a zsákmányt.

72. Szereted a csapatmunkát? Nem is ismerek másmilyent.

73. Milyen jól fejezed ki magad? Elég jól.

74. Mennyi idő alatt ítélsz meg másokat? Néhány perc alatt.

75. Érdekel mit gondolnak rólad mások? Nem nagyon.

76. Vannak ellenségeid? Miért az ellenségeid? Vannak, azok a nyamvadt pénzeszsákok. Azért, mert zavarja őket az életmódom, engem meg az övék, hogy ilyen urasan fogalmazzak.

77. Mi a kedvenc időtöltésed? Színed? Kajád? Minden férfinak ugyanaz, ha csak nem kasztrálták. A színekkel nem bíbelődök, és a friss, fokhagymával sütött halat kedvelem leginkább. AZ mindegy, milyen hal.

78. Hogyan szórakozol? Melyik művészeti ágat szereted? Szeretkezem, iszom, kártyázom, lövöldözöm. Mi van? Művészet? Az ilyen úri vacak, hagyjál békén.

79. Dohányzol/iszol/kurvázol/drogozol? Miért vagy miért nem? A dohányt még nem próbáltam, bár Makahawn földjén nagy divat. De ha ez a dohány, meg az a drog olyan jó, mint az ital, meg a nők, adjad! Szeretek élni.

80. Hogyan töltesz el egy tipikus szombat estét? Felkelek, fingok egy jót, aztán felmegyek a fedélzetre. Teszem amit kell, eszem Stede főztjét, megiszom a rum adagom, és közben gazdag zsákmányról és szép nőkről ábrándozom.

81. Mi a féltve dédelgetett álmod? Egy hatalmas kád aranyban, három szőkével szeretkezem az egyik királyi város puccos villájában.

82. Mennyi ideig tudsz figyelni? Hát ameddig kell.

83. Sokat nevetsz? Mit tartasz viccesnek? Naná, hogy sokat röhögök, elvégre szeretem az életet. És mi az, hogy mit tartasz viccesnek? Hát azt, amin lehet röhögni.

84. Hogy lehet megdöbbenteni/megsérteni téged? A múltkor Leva két tömött erszényt húzott elő a tarisznyájából. Akkor tényleg leesett az állam. Én, mondom, ez nem normális dolog. Ez már egy boszorkányosan ügyes trükk.

85. Hogyan bírod a streszt? A mit? Ja, azt jól. Mondtam már, hogy emberi nyelven beszélj!

86. Sportos vagy? Melyik művészeti ágban vagy jó? Spotos? Leverek én bárkit. A művészetet meg mondtam, hogy hagyjuk. Semmi értelme virágokat festegetni vagy verseket kitalálni. Na a disznó nótákat azér' kedvelem. Olyan az én fejemből is kipattan néha.

87. Szereted az állatokat? És a gyerekeket? Egyszer volt egy kutyám, de a szomszéd kölyök ellopta. Másnap a kocsma előtt eltángáltam a gyereket, aztán a gyerek apja meg engem. Ráadásul a kutya sem akart hazajönni velem. Azóta egyiket sem kedvelem túlzottan.

88. Spontán vagy, vagy előre tervezel? A tervkészítés az olyan kapitánynak való dolog. Én jobban kedvelem az egyszerű tengerész életét.

89. Mik a rigolyáid? Nem bírom a ficsúrokat meg a mitugrászokat, és nem maradok egy hétnél tovább a szárazföldön.

90. Miben vagy a legjobb? Miben a leggyengébb? Mindenben jó vagyok. Elsőrangú tengerész, dörzsölt harcos, trükkös kártyajátékos, és még az ágyban sem panaszkodtak rám.

91. Ha valamit megváltoztathatnál magadon, mi lenne az? Semmi.

92. Alapvetően nyílt vagy, vagy magadba forduló? Nyílt. Csak a buta lánykák picsognak. Meg Fred.

93. Szereted magad? Naná! Aki nem szereti magát, az vagy bolond, vagy hülye.

94. Van napirended? Hogy érint, ha megzavarnak benne? Jól. Sosem árt egy kis változatosság.

95. Mi az a cél, amit el akarsz élni a következő hat hónapban? És az életedben? Végigvinni és túlélni a crestmorimi kalandot. Utána bőven telik italra is, nőre is. Aztán ha elfogy, majd megint tengerre szállok.

96. Hogy látod magad öt év múlva? Tíz év múlva? Húsz év múlva? Öt év múlva? Mindenképpen életben, erősen, elégedetten. Tíz év múlva? Azt már nem biztos, hogy megélem, ha meg mégis, Artful valószínűleg már feldobja a bakancsát. Kénytelen leszek új kapitány mellé szegődni. Húsz év! A tetves életbe, addigra vénember leszek, és a fiam, vagy fiaim az árbocok közt fognak szaladgálni.

97. Ha választhatsz, hogy szeretnél meghalni? Gyorsan, a harc hevében. Az akasztófa vagy egy elfertőződött seb, gyilkos nyavalyák... neeem. Azt nem kívánom magamnak.

98. Mire szeretnéd, ha emlékeznének veled kapcsolatban miután meghaltál? Bátor volt és pokoli nagy kalóz.

99. Melyik három szóval tudnád magad a legjobban leírni? Tökös, jópofa, merész.

100. Melyik három szóval írnának le mások? Merész, kutyafattya, kalóz


Körkérdés: Kit kérdezzek ki legközelebb? Kire vagytok kíváncsiak, melyik az a szereplő, akit szerintetek érdemtelenül mellőzök? Zavar-e, hogy az alaptörténettel nem haladok, és így Leva múltját sötét, nyúlós köd borítja, vagy lényegtelen? A válaszaitokat várom idelent :O)

4 megjegyzés:

  1. Hol kezdte el? Nem találom, pedig érdekelne... :o)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://egyetemikronikas.blogspot.hu/2012/11/riport-valaszol.html?showComment=1364075299836#c489912609174002333 - itt, de látom, már megtaláltad :D

      Törlés
  2. Engem zavar, hogy húzod :P de megbocsájtok, mert tündéri, aranyos, kedves lány vagyok XDXD Na, jól van, nem ajnározom magam, mert megárt :D Daniel válaszoljoon! Öt szeretném! <3 :D És iagazándiból annyira nem is zavar, hogy húzod, én is szoktam húzódozni, szóval megértelek :) de azért várom a végét, kíváncsi vagyok, hogyan végződik. És nem csak erre, most "Csengét" nem emlegetem, mert azt mondtad majd nyáron és hiszek neked, no de a másikkal mi újság?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, akkor Daniel the next, vettem. :O) Hát örülök, hogy tolerálod a döntésemet, és ígérem, nyáron jön folytatás magyar lányos és naplementés egyaránt. Kalózos friss is lesz, csak mielőtt nekilátok az újabb fejezetnek, be kell fejeznem a TAI-s írásom. :O)

      Törlés